Molt bones a tots,
Aquesta setmana he anat a les classes de cinquè i sisè i he continuat fent observacions. A cinquè he assistit a una classe de llengua catalana i una de llengua castellana i a sisè vaig decidir assistir a una classe de llengua castellana i a una de mates. De Mates, per què de Mates em preguntareu ?
Doncs, senzillament perquè volia observar el mestre tutor d´aquella classe fent Mates i veure què podia canviar respecte a la sessió de la classe de llengua catalana que havia observat feia uns dies.
Primerament vaig adonar-me que les Mates deuen agradar més a l´alumnat perquè tots estaven molt a punt quan vaig entrar a la classe. També vaig notar que entren en joc a l´hora de Mates materials diferents del llibre ( uns fulls amb operacions i problemes a resoldre ) . Gairebé tots els alumnes estan molt atents i procuren seguir la classe . Vaig notar diverses vegades que el mestre els hi pregunta molt sovint si tothom està entenent el que s´està treballant i en un parell d´ocasions va repetir les explicacions perquè alguns alumnes li van demanar.
També vaig poder observar que el mestre els hi deixa força estona per a poder començar a fer els deures i ell explica que és perquè tothom quan arribi a casa tingui clar què cal fer, que no hi hagi dubtes.
Dilluns 16 i dijous 19 faré les ultimes observacions programades d´aquesta primera fase.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada